Friday, April 1, 2011

study week..=)

salam suma arini cm xcaya ja pejam celik pejam celik dh msuk bln 4 iaitu tggl lg 10 hari je aku nk stdy kt mrtix ni pastu PERANGGGGG!!!  so nk perang ni mental n fizikal kna ahh kuat dulu  kalo xsdia pape cmne nk hadapi musuh aku mrgkap paper exam tuh la,weee~~ suma perasaan ada,tkut,happy,sedih sumanya ada..ntahla rasa syg sgt nk tggal kmpp ni tp tuh la kn suma yg kita syg xsemestinya akn bersama kita kn..urmmm,cm kna btg hidung sndri lakkk..



urrmm,aku dh block mamat tuh  buat kali kedua..n kali ni aku akn pastikn aku xkn approve papepn bkaitan dia,,biarlah dia dgn hidup dia,dia xperlukn aku pn watpa nk terhegeh2 kt org cmtu..myb 1hari nnt dia sedarlah pe yg dia buat tuh xsuma btoi..bila kita sengsorg tuh mmg rasa cm diri tu btoi suma..padahall..biarlah kata kat org aku pn sama,harapnya  Allah jauhkn dri aku dari sifat2 xbaik cmni amin...im try to be myself now..



ahhh,i really miss my sibling especially my last sis,BIA!!! knp ntah ttba rindu kt dia..mak aku dh sllu kol jd xla rndu sgttt.. hehehe~~



xsabaqnya nk balik! tp xsggup lak nk tggaikan kmpp ni slmt duk dekat jd lalu la jgk kt area2  sini kalo nk p kepala batas ka..pepn kmpp TERBAIK!


No comments:

Post a Comment