Saturday, April 2, 2011

dia buat pulakkkk....haih!

ni ada cita hot lg aku nk tls dlm blog aku ni mgenai sorg mmber aku yg agak selfish la jgk slmt bkn geng aku...bukn niat nk mgutuk dia tp tu la sbg pgjaran kita bsama la k..cmni cita dia,berdasarkan pemerhatian aku slma aku knl dgn dia ni, dia jenis yg kalo dia nk sumtin tu dia mst dapat walaupun sumtin tu kpunyaan org lain,kalo pkir logik cm agak gila la jgk kn hrta org pn nk buat cm hrta dia jgk..pelik ada gak manusia cmni kt dnia ni...aku lak jnis xsmpai hati nk ckp stright kt dia tmbh2 dia lak pompuan,sensitif cm aku jgk,aku tau kalo kita ckp depan nnt terasa suma ada tp bila aku diam dia mkin mjadi lak..kalo laki wat cmtu mmg siap ahhh aku hentam ja ckp...urmmm,aritu ada skali dia nk pnjam laptop aku sbb nk buat assgnment pa xtau so aku pn consider ahh kawan xdk lptop kcian dia nnt kna mrah xhntaq assgnment so aku bg la pnjm jd bila dh bg tuh paham2 jela ada ja masa terluang dia,dia akn mai blik aku konon boring duk blik dia padahal nk ushar aku gna lptop aku ke x..dh mna pn lptop aku,biaq la kt aku nk guna ke x..ka mak aku beli mmg utk bg org pnjm? haih..tu la padahnya bila dh bg muka kt sum1..






urrmmm,okla smbung blik..pastu smenjak tu ttiap hujung mggu yala cuti mstla boring so dia akn myinggah blik aku utk pnjm laptop skrg ni dia dh pndai ckit + broadband lak dh,addduuuihhh...aku kalo dia msj aku cuak dhh nk baca sbb aku dh tau dh pa dia nk rasa cm nk dlete ja msj tu xmo baca tp bila pkir blik kot2 ada sumtin penting dia nk gtau aku so aku baca jgk jd bila dh baca tuh panassss ahh!! pinjam lptop xhabis2...ahhh,stress oooo dgn dia nih..tp aku ni panas dlm hati jelah nk ckp tkot terasa so lpaskn kt roomate aku jela..xleh pndam nnt jd len pulak =( urrmmm,pastu skrg aku dh mula rasa cm dia ni cari aku bila ada kpentingan ja,hate dis people cmni lah.. pastu skrg ni dia tau plak aku beli handphone yg ada tv,bgussss...



 apa lg aku dh agak dh mst nk pinjam pya 1hari nnt n ternyata sangkaan aku tu btl,td dia datang blik aku ckp nk pnjm handphone plak dh bab nk tgok abpbh tuh,aku heran toi blik tv belambak kt bawah xmo tgok nk gak pnjm harta orgg,aduuuiihh..aku smpai xlarat nk bg hink kt dia yg aku xsuka dia pnjm tp tu la dia cm xpaham kn ada kata td dia ni jnis kalo dia nk tu dia akn dapatkn..
pastu aku ni rasa bersalah la kt dia stiap kali dia nk pnjm mcm2 alasan aku bg kira cm tipu pn adala cmpoq ckit,dhla nk exam ni.. tlg laaa,slmt nk hbs mtrx dh rasa cm xsggup ja nk buat kt org cmtu...1hari nnt harap dia sedaq kot la,amin..

2 comments: