Wednesday, April 20, 2011

yyyyyyyyyeeeeeeeeeeaaa!!

arini 1st time berada d umah selepas hbs matrix! yeee~~ ,umah aku cmtu la jgk ceramuk cm tongkang pecah! huh! kalo ada kak aku mati depa ni duk wat ceramuk ni dh kak aku xdak mknanya nmpk muka aku la tu kna jd bibik sat,xpala dh lama xblik so mmg nk kemas pon pasni sapa wat camuk siapla! cian kt tok aku nk kna kmas kalo aku n kak aku xdak..truk toi bbdak sekarang! penyegan nk mampoih!

ha smlm blik2 umah trus cri tok aku,ahh i missed her so much! rupanya dia kt dapoq tgh mkn durian,hehehe..pastu dia kata dia wat esokla pulut drian kt aku,so aku pon ok jela..last minit dia tkaq pkiran plak kata nk buat petang ni,ish tok ni xyahla susah2 esok kn ada lg,tok kata xpala tok kn sayang kt hg,cm nk ngs ja dengaq..petang tu tok p kupas nyoiq (kelapa) kt blkang umah tuh,aku bkn xmo tlg tp aku xreti,huhuhu..pastu nk mesin klpa gna mesin lak lgla aku xreti tok kata xpa tok buat..terharu gla sbb tok sggup wat mcm2 kt aku,so knala bls jasa tok tlg dia masak ka,hehehe (ni reti la ckit2)  so mlm tu mkn pulut drian pyala best!! makcik aku pon join! =)

sedapnya~~

pasni tggai kenangan jela dgn kawan2 kt matrix dulu..terutamanya my roomate! xpalah dunia ni kecik ja tgok2 jmpa blik nnt,amin..
  I MISS U ALL!! =)

2 comments: