Saturday, April 9, 2011

~~PSPM 2~~

ha akhirnya tggai 1hari ja lg pnutup mggu stdy week! satnya masa...apapn aku harap dpt jwb exam dgn mudah nnt,mudah2an,amin....
hari 1st english,2nd english paper2 dgn math (math??takutnyaa~~),pastu rabu math paper 2 lak,last mggu 1st eko! harap2 leh skor,amin.. 2nd week lak isnin akaun, pastu selang shari bisnes which is the last paper!! syoknya!! nk blik umah lekaih) nnt aku mst sedih nk tggaikan roomate2 aku mrgkap mmber yg slalo support aku time sedih or hepi (paling byk hepi ahh bab depa ni suka ja gelak n wat lawak!! tmbh2 si dhiya tuh)


***ok  cita ckit pasai roomate aku,satu blik ada 4 org suma tp ktorg 3 dak pst yg lg sorg ex pdt ktorg
pggil dia kak ina..nama btoi dia shakina harith
walaupun xsama baya tp dia ok dgn ktorg kira mcm boleh msuk la,so ok ahh hehehe..dia dak ipoh

 HOBI                        
  : suka dengaq FLYFM (lagu2 bru suma dia tau,hehehe)
  : layan cita jepun n korea jgkk~
STATUS                    
  : dh berpya dhh,so xdak can nk ngort dh =)
PALING AKU SUKA
  : aku suka pnjam kasut dia,hehehe gara2 nk bg maching dgn
   baju aku,hehehe..(trma kasih kak ina!)
          



***okla ni plak roomate aku dak perak jgk nma dia dhiya amalina (sedap nma)...dia ada kembaq kt sini jgk (kebetulan dapat kmpp skali,lega ahh depa) urmm,kembaq dia nma widad damia muka sejibik sama skali tgok org xperasan yg mna 1 tp kalo dh knl tau ahh adala beza ckit...dulu dia skolah mrsm kepala btas so dh besala dengan jalan2 kt kepala batas ni..


HOBI         
: suka tgok cita korea n jepun (smpai aku pn dh tjoin skali,hehehe..cita2 baru suma dia
tau dlm laptop aku penoh kot cita2 tuh duk copy dari dia)
ATTITUDE
: sopan,baik  (bgussss! calon bini yg sesuai)
: suka gelak! kalo dia gelak,fulamak! pengsannn =)
: suka bg nasihat aku,tu paling syok tuh! tlg ajaq math,hehehe..
STATUS   
: single lg,boleh la kalo nk kenal,hehehe..





***ok seterusnya ialah hanis...hanis ni budak saina (sek men sains pokok sena kt kedah,bbdak skolah dia rmai kt sini dh leh buat team apa lg..dia ni anak bongsu,so faham jela kuat merajuk ckit,hehehe..slmt aku rmai adik paham dhla ank bongsu ni cmna kna layan cm PUTERI ckit...tp aku ok ja dgn dia kira boleh msukla..gila2 cm aku jgk!!


HOBI                          
: kuat merapu (bila malam mai ahh PENYAKIT HAWAQ dia tuh,hahaha)
: sensitif ckit (jgn main2 dgn dia ni,hehehe nnt kna pujuk balik!)
: mafia (suka pukui aku dgn penyangkut baju bila keMERENGan dia datang,gila ka hapah??hahaha)
: layan jepun n korea jgk (kalo nmpk hero hnsem siapla~~
  smbil tertungging2 duk sebut HENSEM2,aduih)...
PALING AKU SUKA
: ktorg slalu kongsi2 hal peribadi sesama..jiwa kami pn sama,so lehla story2 masa silam dulu..
: pndai math! tabik springgg kt dia...=)
: suka dengaq IKIM ! (dengaq ceramah ustaz yg garang gile tuh,hahaha)


n yg xleh blah tu rmai kata muka kmi sama cm adik beradik,hahaha...ada lah ckit tp dia lawa lg, cerah aku ni,hehehe..sapa pnah tgok aku tau ahh cmna... =)


sama ehh??hehehe..
malam lailatunnisa =)


         ****pasni aku mst rindu kenangan kita kt dalam bilik B4-4-4 (cntik no blik aku,blok 4,aras 4,bilik pn no 4 jgk) huhuhu..*****
                   ~~~UKHWAH FILLAH ABADAN ABADA~~~

~~ aku sayang ampa <3
~~ ampa roomate yg paling BEST penah aku jmpa
~~ hope persahabatan kita kekal smpai akhir hayat
~~ kalo dh nk menikah tu jgn xjmput aku lak,nnt aku touching =p

No comments:

Post a Comment