Monday, March 28, 2011

settle sudah

kenangan smlm mbuatkan aku sedih sgt which is sum1 from my past abuse me with a word dat i  never expect came out from his mind,urmmm..xpelah org tgh marah mmg cmtu pn mki ikot dan last2 myesal mcm aku jgk,mna pn manusia mna terlepas dari buat silap kn..
so rasanya tu yg terakhir kot aku msj dia,insyaAllah..
dia soh bg masa kt dia,okla aku pn perlukan masa utk nk exam around 2weeks more ni,huhuhu..yg penting otk aku dh tenang,tu pling penting..bila otk tenang,nk wat pepn ok,trima ksih...anyway i'm still hoping dat wat ever u do,please think wisely 1st jgn ikot perasaan sgt kkdg perasaan kita bila tgh mrh or something setan tu la yg akn control mind kita..kalo ada pape yg nk mntk tlg leh je slg aku mampu tlg,aku tlg..kawan mst tlg kwan dia kn wlupun kkdg agak xbguna certain2 part tuh pe leh buat but please REMEMBER dont judge a book by it's cover kkdg kawan yg xbguna tu lah yg akn bguna pd kita 1 hari nnt,who noe..






kna usha lbh pasni nk masuk u lg la mcm2 cabaran,takat mtrx ni leh la lg nk g jmpa2 ckgu,ckgu bg attention lbh kalo xpaham kalo p u jgn harap la lecturer nk ambik tau,lntak hg lah nk jd pa..risaunya cmna lah aku nnt,harap jmpa kwan2 yg baik2,amin.. mnakala kawan yg xbaik ni ibarat pencuri yg msuk rmh kita secara smbunyi2 yg akan menjerumuskan kita ke arah kemaksiatan..


No comments:

Post a Comment