Saturday, April 16, 2011

cerita jepun + korea =)

salam suma,bru mlm ni baru aku bpeluang nk tls dlm blog ni dsbbkn ksibukn yg melampau thap cipan bab duk stdy (kononla),hehehehe..act exm xhbs g  ada 2 paper g kot..tp bleh g duk karang dlm blog ni,truk toi..roomate aku suma dh tdoq xdak sapa nk stay up sesama so blog jela pneman aku mlm ni,hehehehe...

xsabaq nk blik!! mak aku dh byk kali tpon tya nk blik ke x(rndu kt aku la tuh),n pling heran tu aku ckp xmo blik,hahaha...bkn pa nk tergelak bila sebut pasai blik ni bab time skolah mngh dlu kalo ckgu wat rokol (check khadiran cmtula,bbdak asrma taula) mst aku lesap pya,lari blik umah hehehe..btapa huduhnya perangai aku time skolah dlu..last2 duk mtrx xmo blik lak,dh besaq pnjang cmtula.

.

ha cta pasai mggu nk hbs mtrx ni bbdak sini bkn nk sedih hmpun bio kengkwan tp duk hmpun sbyak mgkin cta korea n jepun tuk isi masa lapang 5bln cti kt umh nnt,hahaha...gila toi! tmasukla aku..roomate aku suma pkat minat cta2 tu so dlm mggu ni ada kot 3 cta baru trnsfer dlm lptop aku ni,smpai nk penuh memory dlm lptop aku ha..pasni kna bli hardisc la cmni,ni bru kt mtrx nnt p u nnt brp byk g nk dapat cta dri org,ntahla mcm2..


hmmm aku dh tuka no lg,huhuhu...sedih sgt bab aku tuka pn bkn kehendak aku sgt tp ntahla..myb ada hkmah knp mst tuka no,hope kengkawan yg xdapat nk cntex dgn aku tu jgn marah lak bab aku just bg no aku kt certain2 org ja yg dapat,sorii...xpa kita still leh cntex kt facebook xpn kt ym ke? n prinsip aku slgi aku bkwan dgn org smpai bila2 dia akn tetap jd kwan aku so jgn risau kalo anda rasa dlupakn sbb aku sgt pntingkn kawan2 berbanding diri aku!!!! okla xdk pa dh nk tls,idea dh kering plak so stop sini dlu nntkn isu2 lain yg nk aku kongsi dgn korg kt blog aku ni,slamat malam..




No comments:

Post a Comment