Sunday, April 24, 2011

kangkung masak pedddaaasss!!

salam arini aku masak sayuq kgkung plak gara2 rndu masakn mkck kat kafe b yg sllu wat sayuq kgkung msak pedass tuh!! ahh,so nk mhilangkn ketghn aku tu pg td aku ikot mkcik aku p market,hehhehe (pulun gila sbb nk p bli kangkung,pdhal blkang umh aku belungguk kot,tp dekat dgn sungai cmtu la takot terjun msuk dlm tu xnaik dh,hahaha so xmo ambik risiko)

jd blik tu penat la jgk tp xpala dh mkn nsik lemak kt kedai mamak tuh so lega la ckit,hehehehee...perut aku tdo dgn tenteramnya,kui3..pastu blik market pesiang ikan la plakkk! mkcik aku tu mggila tgok ikan,pantang fresh ckit,ha siapla dia angkot 2-3kilo,mmg best tp sakit gakla tgn nk myiangnyaa~~  tp utk perut aku,gagah jgkla..lgpon ikan tu aku yg rajin melahapnya =) stg xmkn perut aku bebai,bkn boleh perut ni ngada2,hahahaha...pas hbs pesiang ikan suma aku pon mmulakn projek masak aku yg 1st iaitu sayuq kangkung msak pedasss!! tp xpedass sgtla sbb aku ni bknnya tahan pedass,hehehe..kalo mkn pedasss jenuh menggagau cari ayaq,huhuhu..tp kak n abh aku tahan pedass! errr,cmna mulut depa xtau..bhya kot leh kna pykit appendix nnt,harap2 xla..xpala jnji perut depa bhgia sudahh =) tp org selatan pon ska mkn pedass jgk,pedass dia lg dhsyat kot!! seriau tgok,tp xpala selera masing2 kn..


ni ahh sayuq kgkung aku,hahaha..tp xsesedap tok aku masak la xpa jnji tau buat ok ahh tuh!


No comments:

Post a Comment