Thursday, June 30, 2011

seminggu jgk eh aku menyepi..

act aku mmg nk update blog ni tp kemalasan yg amat sgt n kesibukan yg melanda mybbkn tangan ni berat nk menulis,haihh! truk toi.. act ada byk bnda jgk nk cita ha,hahaha..ok,isnin baru2 ni aku g la wat latihan utk dapat lesen P kn..masa p tuh duk ushar2 jgk sapalah nk ajaq aku arini,nk tgok jgkla muka ckgu aku yg nk ajaq bwak keta tuh,hnsem ka dak! hahaha..last2 jmpa lah,dia ada tahi lalat kt tepi mulut,aku agak dh mesti byk ckp nih! bab org kata kalo ada tahi lalat tepi mulut ckp byk? yaka...aku tadak pon ckp byk jgk,hahaha..pastu 1st msuk keta dgn dia,dia beletiaq lu kat aku,awat mai lmbt?aku kata ah bkn aku yg lmbt tp ejen depa tuh ah mai lmbt aku dh stndby dri kol 8 lg,tp dia mai kol 9 sejam kot aku tggu dia mai..

pacik tu duk habaq ah kt aku mana 1 myk,klas n brek pastu aku angguk jelah nk kata paham sgt tuh xlah bab dia ckp cm keta api,laju! jenoh otk aku nk ligan pe dia bgtau,then dh bgtau suma dia kata ha ok,tkaq tmpat..gila doh! aku kecut perot kot dhla xbesa lg kotlah dia nk tnjuk demo lu ka,adoih pacik ni! bwak la jgk ttba dia pji aku ha bgus awk ni senang nk ajaq! hahaha,dhla aku bedai bwak ja..aku duk pkiaq jgk pacik ni duk pji2 aku ni nnt ada ah silap tuh,mmg btoi ada!! haaha,dia soh tkan klas aku ttkan brek,hahaha jd xketahuan sat bab gabra,hehehe..pastu dia kata penat saya ajaq bkn nk ikot,huhuhu..maaflah pacik sok n lusa sy buat elok2 lah keh =)


ok semalam lak hang out dgn nazra n jah! wah mmg shopping sakan ah kami kt jusco tuh =) aku bwak lbh kurang rm3++ balik ada g kot dlm rm1.40! gila ah perabih duit toi..beli cntx lens lah,beg,big apple,GCB,pncuci muka n byk g lah! tp puas sbb bnda yg aku nk aku dpt beli,hehehe..yg jah n nazra lak angkut beg dgn kasut.. jah nk tgok wayang tp cita tgh xbest skrg nih! transformer pe tah aku bkn minat sgt cita2 cmtu...
xpenah duk tgok on cita nih!
 mlainkn cita hantu tp bkn cita hntu melayu lah,lawak ja! kalo hntu jepun kaa,omputih ka,thai ka baru aku layan,kihkihkih..nk tgok ladda land tp dh xdak kalo dak boleh dgr jah n nazra mjerit,hahaha =)

masa nk blik tuh ada sorg mamat ni,fulamak! pengsan~~ bab rmbut M,hahaha cm hapeh ja aku..dan g tuh duk p ushar rmbut org,hahaha..kami blik dlm kol 6lbh gakla smpai umh kol 8 lbh,mak aku duk kol dh,haih pacik bas bwaklah cpt ckit..blik umh adik aku ushar beg aku dulu wat blik pa kt depa,btuah pya adik! bkn nk mai tlg aku angkt barang,huh!
so mlm tuh gat nk tido awai tp ada cita best lak,perlawanan bola! hahaha,mas vs chnese taipei @ taiwan,slmt mas menang xsia2 jgklah aku bersengkang mata n duk bg skongan,hahaha..pepon congrate team malaysia!

No comments:

Post a Comment