Thursday, June 2, 2011

choice terakhir!

semalam mak aku kata nk p jalan2 ok fine lah kn,pya semangat kalo bab p bjalan ni,hahahah.. mak pon dh ambik cuti suma n abah pon dh blik dari KL,mula2 kata pas zohor,pastu tkaq plan pas asaq lak last2 p lepas mhgrb! hahahaha tgokla fmly plan aku always cmtu,hehehe xpnah nk jd on the spot.. last2 p lpas mhgrb,kmi p 7org ja lg 4 org xmo ikot mls pe tah,aku act dh mls nk p tp dsbbkn mak aku cm smgt ja kcian lak,xpalah ikot jelah.. abh kata nk bwak ke tmpt baru sllunya mkn kt restoran kmpung pertama uh tp kali ni abh nk bawak ke mna tah,follow jelah..

symim dan g uh!

oh ni la tmpt dia not bad jgkla cntik! atas puncak bukit..


tmpt dia mmg cntik bab atas bukit,pastu tmpt mkn dia private kiranya xtbka cm kt kdai lain lah n then ada gak tmpt mkn utk pengantin,kira tmpt dia exclusive la jgk..so smbil tggu tu cm besa aku pon ambikla gmbaq kn,hehehe..

ni abah n mak aku =)

abah order nasi beriani paha kmbing! sedap~~

ni aku order,ABC puncak mutiara nma dia..mmg memuncak sgguh ah,hehehe.. dgn nsik goreng ptyya!

biya syok duk main lezer tuh..

mak aku order air kelapa~~

siap ada kolam ikan g,ikan besaq2 siot! cntik =)

symim nk mkn pon aku soh tgok kmera sat,hehehe..

abil xp,rugi dia!

fantastic!
pastu pas mkn nk byaqla kn,kmi budget dlm 100++ gakla,last2 kna rm90 ja,okla tuh! tp kn aku rasa aidy's cafe dpn umh aku tu sedap g,hehehe..=) xpalah skali skala p okla p situ...pepon thx ya abah n mak! love both of u lah! <3

No comments:

Post a Comment