Sunday, June 12, 2011

bosan aku dh terisi..

act aku amat bosan sjak hbs stdy kt mtrx dulu nk keja cian kt tok aku lak,duk umh xdak org nk teman.. dulu time stdy kalot nk keja bab xlarat kononlah skrg dh hbs stdy jd bosan ahh,tu la mnusia xpnah bsyukur dgn nkmat Allah bg,huhuhu..

erghh,bosan,bosan..

hurm,tp skrg khidupan dh kmbli stabil bab kak aku pon dh hbs buat praktikal jd turn dia lak duk umh bgnding bahu dgn tok utk masak...




ok,td p pasarya depan umh aku tu sbb aku ni kalo brg hbs ka aku yg kna p bli,xpalah slmt dekat coit ja,pastu aku teringt kalo keja sini pon ok jgk kbtulan sppu aku pon p kdai jgk nk bli beras..aku tya dia nk keja sini x? dia kata ok jgk,so kmi pon jmpa sorg kak ni (dia mmg pekerja lama kt kdai tu) tya dia kt na nk mntk borang? dia pon ambikkn n ktorg isi.pastu dia kata ada interview amenda tah..aku wat steady ja sbb tah cm xtkot lak nk p interview,hehehe dhla on the spot,gasaklah! pastu manager dia tya korg stat besoklah? apa lg aku boleh saja lah,hahaha..so mulai besok aku akn stat keja stelah hmpir 2bulan mganggur di rumah (pdhal dulu xmo cari awai2,hehehe) xpelah jnji dpt duit sndri xyah mntk kt makpak aku,buat masa ni lah..xpalah slow2 t nk msuk u xyah gna duit depa sgt =)

No comments:

Post a Comment