Saturday, February 26, 2011

menunggu isnin!

aduih,mata ni ngntuk gla! gara2 kna buat movie maker,tpaksalah tahan mata ni dri tdo..aku bkn pndai sgt buat soh kak aku,hehehe..tp dia dh mgmuk td sbb aku xprepare awal2 bnda yg nk dbuat movie tu so dia kata sok pg dia buat,urmm..harap2 bgn awailah bdak tu..aku nk buat sndri satg dia komen mcm2,so dia jelah buat! tp kena mrah saja aku ni,huhuhu..xpalah kna mrah pn knalah jnji dia tlg siapkan keja aku bereih sggup tahan tlga! hahaha..arini baru dapat tatap muka ustaz tu 1st time! stlah skian lama aku xblik tgok dia ngjaq kt umh ni..okla bez gak dia ajaq tajwid suma..aku pn ingat2 lupa so leh freshkn otk aku blik..mklumlah tgh berserabut dgn mcm2 hal yg memeningkan kpla hotak aku nih at least dpt gak tng jiwa ckit.. hari isnin ni kls ktorg kna presentkan projek bisnes ktorg dpn bbdak lain n pensyarah! harap2 bbdak ni dpt jwb pe yg juri tya sudah,amin..all da best!

No comments:

Post a Comment