Saturday, February 19, 2011

dinner yang paling best!

smlm ktorg g dinner kt bayview dkt penang! tmpt dia sgt sweet lah,nnt kalo dh kwin nk bwak laki aku mkn situ,hehehe romantik gakla utk org yg tgh bercouple skrg! xmysal lah kalo p mkn sana,tp duit tuh la yg agak mysal ckit around rm60 utk 1kpla! tp ktorg mentor yg blnja so tggu lagi,mkn cm hapeh je sbb free kn..smpai xlarat nk usung perut,hahaha..gila pya melantak ni bkn mkn dh tp melantak nmanya,hahaha! =)trma ksih kpd cik akashah ktorg a.k.a mentor ktorg bab sudi belanja ktorg wlaupn dh buat cik mrjuk aritu =) syg kt encik!





masa nk kuar tuh ktorg jmpa pelakon pi mai pi mai tang tu tuh,nma pe ntah..jap2 aku lupa nma dia..ha!!! ni IMUDA(yg pndai melukis tuh).. dia g mkn dgn bini ah! sgt comei bini dia..=) tp aku xsmpat nk bgmbar dgn dorg sbb nk blik dh dorg lak bru nk p mkn..dia mmg org penang pn..blik kg kot! masa ptg tuh ktorg p pntai batu ferrighi semata2 nk main game! ish3,pntai tuh lak sjam gaklah nk smpai kt hotel yg ktorg mkn tuh..tp xpalah slmt dpt driver bas yg sporting iaitu cik mat!! cik mat ni sgt sporting smpai tergelak2 aku dbuatnya,hahaha..cik mat,cik mat! kol 12 lbh bru smpai sini blik,pnt gakla bkn pnt main tp pnt mkn! hbslah aku kata nk krus pas mtrix ni,hahaha..dhlah jnji dgn kak aku dh,kihkihkih..boleh2!! mst kurus smpai tggai tulang!

kali ni baru aku btoi2 dpt tgkp gmbr dgn bestfiend aku merangkap tokoh hotguy smlm,xleh blah! so xmlepaskn peluang bgmbar dgn dia,kwan laki yg sgt baik d kmpp!

No comments:

Post a Comment