Saturday, February 5, 2011

nk kna blik la plak

ahh rasa sat sgt cti ni!! bla nk bln 4 xtau?? hehehe..pjam celik,pejam celik hbs mtrx..smlm aku ingt nk tls dlm blog ni tp dsbbkn kpenatan yg amat sgt,so tpksa tdo sblm tdo tu bkakla fb sat,ngee~~ aku bru blik dari smpadan siam,slmt xdak pasport kalo ada dh boleh msuk siam pa smlm..blik ni nk buatlah! borang pasport tu dh ambik tp bila ntah nk isi,urmm!

smlm jmpa mak long aku kt knduri aku tya psal spupu aku yg stdy kt mesir tu,alia nma dia dgn kak dia asma'..la ni kn tgh perang kt sana,ish! pastu mak long kata dorg dh otw blik sini,kt tmpt dorg pn ada yg kna tmbak dpn2 pljr mlysia,ish menakutkn! kalo aku p sana,cmna la..slmt duk mlysia yg 'aman damai' ni?? aman ke??? bolehla ckit2 tp dsbbkn byk kes cm pbuangan bayi ni jd xbrp nk aman la sgt,huhuhu..ttiap hari aku baca METRO (pminat metro la katakn,hehehe)ada ja kes buang anak,mnusia skrg mmg jahil gla lah! zman jahiliah dulu kes tnam ank hidup2 pastu Allah wat trun bala dh,la ni pn Allah dh wat trun bala tp ada gak yg still xsedaq wat jgk bnda tkutuk tu,xkn nk soh Allah wat trun bala lg dhsyt bru nk insaf kot?? ish,teruk2.. nauzubillah,smoga aku djauhkndari bnda2 cmni,amin..

arini aku dh nk kna blik pongsu 1000 dh,bgusla keja xsiap..pisang xcari lg
(tp dan lg tls blog,hehehe tu la keistimewaan wani,hua3) tula smlm kt umh kndri tu byk pisang awak,abah soh mntk kt tuan rmh tu aku yg segan last2 nk cri mna pn xtau lah nk harapkn kebun pisang blkg umh aku ni ntah duk ada ka x xtaulah! tu la org tua2 kata rzeki jgn dtolak,huhuhu..ahh,tu 1 psl,mslh yg ke2 aku xtau cmna nk design risalah ni gna adobe ni,kak aku tu smlm jnji bkn main nk tlg aku pastu soh aku tlg dia ambik buah ambra tpi rmh ni nk wat jeruk apa kbnda xtau kt dia,last2 aku dh ambik dia ngntuk nk tdoq lak sok pg (arini) bru dia nk tlg tp mangkit pn xlg,mmg nk mmpoih sgguhla minah ni!! sabaq jelah aku dpt kak cmni,huh!

No comments:

Post a Comment