Wednesday, March 2, 2011

lega!

salam semua yg mgikuti blog aku...maaf sbb dh brp hari xupdated blog ni act ada byk bnda lah jgk jadi dlm mggu ni..ha nk cta psai presentation utk usahawan muda kls aku buat tuh,produk kami agak mnrik la jgk iaitu TRANS-PLUG,bnda ni dia cm estension la jgk yg lainnya ktorg pkai tnga solar yg estension tuh gna elektrik..produk tuh agak mnrikla jgk pd aku! n ktorg pn xdpt byk komen sgt dari pnsyrh tp ada gak salah dlm folio tuh so agak mgugat utk mng lah tp pe pn doa jelah smoga kls ktorg mng kn,sapa tau =) aku legalah jgk akhirnya video aku buat dgn roomate,kak aku tuh dh bjaya dsiapkan smpai naik bengang masa buat video tu bila dh siap puas ati gila! lega byk! nk tgok??hehehe,nnt aku tnjuk..xcntik sgt biasa2 ja tp vdio tuh pling bmakna skali bg aku sbb dpt wat knangan bsama praktikum (kelas) aku bila dh hbs mtrx nnt..nnt mst aku teringt korg kn..xpelah! pepn friendship 4ever!

gatkan hbs 1 keja dh,dia mai keja lain la plak..smlm sir gtau presentation bi kls ktorg byk yg xcpai 70% so nk cover mrkh tuh ktorg kna wat 1 xtvt lak kna lukis  gmbar SUPERHERO ktorg n kna gtau knp plih bnda tuh jd superhero lah,apa klebihan dia lah n mcm2 lg lah..errghhh! mai lg keja nk dkt exam ni,sabaq jelah..pastu sir bhgi group! aku dpt group dgn mekla,hena n ikin..slmat dorg ok..so xkesah sgt nk buat keja sama2..n pastu suma pkat duk test mlukis bab nk lukis superhero kami uh..last2 cm besa akulah jgk kna lukis..tp dsbbkn lama dh xlukis so aku pn trylah lukis slmt jd,hahahaha..tp xcntik sgt,yg pnting aku siap kaler tuh paling best sbb dh lama xmain dgn kaler ni rndu plak,hahaha..

nilah superhero group ktorg,hahaha..ni masa lakaran dulu..



ni lak masa dh kaler kna lukis atas krts lain plak,huh!

No comments:

Post a Comment