Tuesday, September 6, 2011

kenangan raya 2011

ok kali ni entry agak lma jgk nk diupdatekan dsbbkn kesibukan yg melampau,hahaha..*pdhal aku mls nk tlis,nge3.. ok2 tema fmly thun ni ialah UNGU! hbs suma bnda jd ungu,baju raya,balang kueh raya,apa lg arr?? ha buaian depan umh pon cat ungu jgk gara2 nk bg msok dgn tema,hahaha..cm lawak lak aku tgok! but purple is nice! bkn purple dark tu tp purple lavender,cntik knnn.. =) thn depan tah kaler pa lak nk pilih,hurmm..nntlah pkiaq!

ok rya 1st rya di kg blah mak alah sbelah umah je pon,hehehe..rya 2nd baru blik kedah plak brya kt kg blah abah di tunjang dgn alor setar dan kwsan2 yg sama waktu dgnnya,abah aku ni byk sedara hbs 1 kedah jgkla sedara2 dia kalo sehari mmg xcukop! so ktorg tido kedah 3 hari lah..ni dan tgkp gmbaq ckit masa blik kmpong!
dan g abil main bunga api!

xdan nk pozing,hahaha..


adik aku dan 2pupu nya..

nmpk cm ank toke padi,hahaha..

ramboo versi pompuan..

tayang duit raya! =p


kna pau dgn kak aku!


mlwat umh kwan abh! bela brung nuri dkat 50 ekoq rasa!

mcm2 kaler burung,cntik!

plan asal nk tido umh pak lang di kangar,perlis tp cmne tah plan dtunda gara2 maklang xangkat tpon so ktorg tido tunjang la hbs cita! mata suma org pon dh ngntuk time tu..thn ni blik kg bwak 2 keta,bkn pa xceluih suma dh bsaq gedabak! hahahaha..keta wira tu  mula2 aku bwak, smpai kt gurun adik aku soh tukar drebar bab dia kata aku bwak cm org mabuk,dasar toi adik aku tuh! so abg aku tlg bwak yg the rest..act adik aku tu dia reti bwak keta tp ujian komp dh fail tamo buat dh so duk jeles kt akulah bab  dh dpt lesen.. apa pya prgai huduh bdak tu tahla,hahaha..aii,mcm2 prgai adik2 aku ni!

msa hari last nk blik tu tok blah mak dtg umh tok blah abah sbb nk mlwat besan dia..masa tggu dorg kt plaza tol pendang ttba cmne tah hempon abah tmsuk dlm flush jmban,adoih! nk ambik pon taleh 4kaki dalam last2 2hari lepas tu abah pon ajakla g pacific cari hp yg kmera lawa ckit bab kbtulan tmpt keja abah tu nk kna tgkp kerosakan pd kapal trbg yg dia baiki tu,jd dh jd cmtu kna beli jgkla hp baru kn..last2 smpna annvsry parent aku yg ke23 abah pon bli lah 2 hp samsung galaxy s2,1 lg bg kt mak..harga pon boleh tahan lah kn bab xsilap hp tuh bru kuaq around 2-3 month ago so harga pon mau cekik darah gak ah..tp tapalah bkn sllu kn..dsign pon nice jgk tp suma touchscreen jd besaq ckit lah..kmera pon 8mp,okla dri hp aku 5mp ja..
ni ah rupa hp tu,lawa kn??


pas hbs beraya suma ktorg pon konvoila blik penang! thun ni rya best lg dri thun lepas bab aku duk umh,kalo thun lepas duk hostel kt mtrx so pluang nk brya tu xbrp ada mood but this time more better! hehehe..

No comments:

Post a Comment