Sunday, August 28, 2011

selamat hari raya *_*

akhirnya tinggai around 2 days more nk hbs bln ramadhan dah,huhuhu sedih la =( tp pe leh buat ramadhan tetap akan blalu even kita xnak kalo nk, tggu thun depan la tu pon kalo Allah pnjgkan umo kita..xpelah smoga ramadhan kali ni mberi impak yg tbaik kpd semua utk mbuat ibadat n myesali sgala dosa yg pnah kita buat sblum2 ni,amin.. bln posa ni byk jgk excident yg jd..biasalah org nk blik cpt, bwak pon laju2 last2 xdpt cntrol,hurm.. so hati2 lah kalo bwak tuh kn.. ** takziah kpd roommate masa kt eshut dulu yg tbabit dlm kmlgn jmaat baru2 ni harap dia cpt sembuh,amin..

okla aku nk ucapkan slmt hari raya kpd suma2 member yg mgenali diri ini terutama mmber2 yg penah duk sbilik dgn aku,tau la prgai aku cena,hehehe..maaf eh atas kgilaan yg dbuat slma mgenali dri ni ! mmber2 yg sama2 bjuang susah senang,mmber2 yg slalu story mslah korang dgn aku,maafkan ksalahan aku tau n halalkan mkn minum yg xterbayar or tlupa bayar tu..n kalo ada hutang aku pd korg yg belom berbayar,gtaulah aku keh bab aku xsuka bhutang lama2 ni nnt terlupa nk byr balik..

pepon slmt hari raya aidilfitri kpd suma mmber2 yg mbaca di ruangan blog nih..smoga kita mjadi lebih baik hasil drpd mhadiri madrasah ramadhan yg kita bina slma sbulan ni,insyaAllah.. slmt sambung bljar kpd suma kawan2 yg nk smbung dgree tuh,smoga ukhwah kita kekal sampai bila2 even korang dh dpt roommate n friends baru tau2.. love u all =)

★˛˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★* ★ 。*˛.
˛°██*.。*./ \ .˛* .˛。.˛.*.★* ★ 。
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. Selamat Hari Raya ˛* ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *...
...Selamat Hari raya ~ maaf zahir & batin~

No comments:

Post a Comment