Thursday, September 29, 2011

seminggu bergelar mahasiswa unimap!

ok post kali ni nk cita ckit pasai pglman bru smggu msuk unimap! unimap? 
1 universiti yg duk merata alam hmpir 1 ngri perlis ni ada logo unimap! 
agak dahsyt jgklah kn,mula2 tu pening gakla sbb kampus kt lain, tmpt stdy kt lain,pjbt ptdbrn pon kt lain,haiihhh..
tp xpelah pglaman kt u xsama cm kt mtrx maupon kt sk menengah so kna lah bsusah2 dulu.. 
hostel aku lak bdekatn dgn pekan simpang 4,
okla jgk kemudahan mcm klinik kshtn,warung2 n kedai2 brgn harian agk bdekatn,
kalo jalan pon dlm 10 minit cmtu xjauh sgt lah..
jd senang ckitlah nk bli barang cuma yg xbestnya duit byk dhbskan pd bnda yg xsepatutnya bli,huhuhu..
kna bjimatlah wani! mak abh bg duit bkn soh bjoli,huhuhu!! 
teruknya perancgn kwangn aku =(

1st time msuk kelas math,esoknya test! huihh,
agk bengang gakla sbb subtopic byk tp takpelah nk bjaya mmg kna pulun ckit kn??! 
suma pmbelajaran in eng,huhuuhu..ada yg phm ada yg x,sedihlah so kna rjin talk eng ckit pasni!
slmt aku ada kmus BESTA yg byk menolong aku

himpun duit elaun matrix nk bli ni,alhamdulillah =)
 hari rabu n jmaat pling best sbb just 1kelas ja!
pastu balik hostel,horeeeyyy!! =)

amat merindui penang! 
mak abah! tok! adik2 aku,huhuhu..
ni baru duk jauh ckit dari penang kalo dpt sabah sarawak lg lah sthun skali ja blik!
smentra xbiasa mmg lah rasa rindu nnt lelama dh duk sini okla kot!
housemate pon sporting2 suma,leh lah msuk dgn otk aku yg agk xbtl ni ha,hehehehe! 
ada org perlis,kelantan,selangor,perak,kedah =) 
n kakak2 pulak baik2 suma,tharulah bila dorg pggil SAYANG! ahhh,rasa dsayangi!
i like org pggil cmtu sbb pgilan tu mbuatkan ati jd cair wlaupon tgh marah,hehehe..
ok jom nk share ckit dgn korg tmpt penginapan aku di smpang 4 ni,
aku duk tgkat 4 (tgkt pling atas skali,kui3..
kalo xslim gak tataw arr,hahahaha (gelak besar!))

pemandangan dri blik!

blkg blok aku ada bndang,so CHARLIE menyerang! huh..
 sini sllu hujan so tiap2 ptg n mlm akan dengar bunyi angin yg sgt kuat cm org bsiul!
but it's nice to hear dat sound =)

ok ni plak ruang dapur apartment kmi..
boleh la kalo nk memasak tp dapoq gas xdak,hehehe..
so pakat wakaf makanan2 yg nk dkongi mkn beramai2 kt situ,
sgala mak nenek ada biskut,roti,buah2an..
tu la nmanya rezeki,alhamdulillah =)

ni ruang dapur jgk! hahaha,serabut!

pelbagai aneka mknan! leh pilih kalo nk =p


 ok ni pulak meja stdy aku! kemas dak?? hahaha..(cm tongkang pecah!)
bila bkak kipas rasa cm tido ats katil,so kalo nk stdy kna tutup kipas,
pnt ja aku usung naik tgkt 4! hampeh toi..


         ni pulak katil aku! sblah dgn tgkp so taleh nk tido ptg bab angin kuat,huhuhu..
bgusla xbaik tido ptg kn2 =)

bntal peluk draja pon ada! hehehe..

tgok bntal aura nk tido pon mai!

ok, ni lak pemandgn dlm blik,ada 2kipas siap! 
ada toilet lg tuh,so amat btuah dpt blik cmni,hehehe..


 so kesimpulanya bsyukur byk2 dgn nikmat Allah bg,jgn byk komplen keh =)

No comments:

Post a Comment