Tuesday, March 8, 2011

kehilangan sorg lg family..

salam suma,arini sgt sedih sbb aku dh kehilangan sorg lg family dlm umah aku iaitu abg kpd tok aku,ktorg pggil dia TOK CHAQ..
cma ada ralat ckit bab xsmpat nk jmpa masa dia hidup,huhuhuhu..act sejak mlm smlm g aku duk xsedap hati sbb dorg kt umah duk gtau perkembangan tok chaq n dia pn mcm dh tnjuk tnda2 akn p xlama g..so mlm tu rasa sedih sgt sbb mggu lpas aku xblik ada kem jana gemilang tuh,ingt nk blik tp dsbbkn ada kuiz isnin tu jd aku cncel blik..so mmg xjmpa chaq lgsunglah dari ritu last blik masa 2mggu lpas tp tu pn xsmpat jenguk chaq sbb sibuk duk buat movie utk praktikum aku,huhuuhu..rasa bersalah pn ada gak la sbb masa aku blik tuh tok aku ada soh aku p potong kuku chaq tp time tuh aku tgh sibuk buat movie jd aku xbuatlah..last2 pg tdi spupu gtau kata chaq dh xdak,aku sedih gla!!!!!!!!! pg tuh jgk aku bersiap,mak mai ambik kol 4 pg cmtu n ktorg 2 trus g ambik symim n anas kt merbok..tp tok aku mmg tabah hadapi suma ni masa aku fom3,aku khilangn atuk aku ktorg pggil AYAH mrgkap suami tok aku,masa fom5 aku khilangn mkcik aku mrgkap anak kpd tok aku n kali ni nk dekat final exam aku d mtrx skali lg aku kehilangn tok sedara aku mrgkap abg kpd tok aku..Allah nk mguji aku d kala nk exam ni,so kena kuat semangat wani,ssungguhnya yg hidup tu akn mati jgk..n bila dh mati tu,ia mrupakan bermulanya khidupan yg baru d alam barkhzah...
urrmm,tok chaq sgt baik dgn ktorg,dia xdak sapa,xkwin so ktorg jelah fmly dia,dulu aku ingt lg masa fom3 aku xpaham bhasa arb n dia sngt minat bhsa syurga tu so dia tlg ajarkn aku bila ingt blik kenangan tu rasa cm nk ja berulang lg tp....Allah lbih sayangkn dia..smoga arwah chaq dtempatkan dkalangan org2 yg beriman,amin..


time ni aku dan lg tgkp gmbar chaq masa thun lps 2010 even dia soh padam sbb dia kata xcntik tp aku tgkp jgk, ni jelah satu2nya gmbaq yg aku ada semasa arwah masih hidup...=(

No comments:

Post a Comment