Sunday, May 29, 2011

masyaAllah indahnya ciptaan Tuhan =)

ahh petang jumaat tu langit sgt cntik!!! tgokla betapa indahnya ciptaan yg Allah bg kt kita smpai kita sndri pon terpegun tgok,masyaAllah~~ ok nk tunjuk ckit gmbaq permandangan langit yg cntik tuh,xsilap aku hari tu bulan mgmbang penoh kt kedah rasa..
 TEMPAT   : DEPAN UMAH AKU
    MASA    : AROUND 7 MLM CMTU
SUASANA  : TIME NI NMPK CM NK HUJAN TP LAST2 XHUJAN =(



tgokla indahnya langit~~

ditgkap di depan umh tok aku =)  

ok arini p kenduri spupu arwah tok ayah aku kt yan,kedah.. ah,agak penat jgk sbb 69km kira sjam lebih gakla.. slmt ada gps ayong so xla sesat nk ke sana,hehehe..teknologi2! pas blik kndri singgah masjid sat pastu dan g bgmbaq dgn cu,mak n adik aku! err,abg buas! sakit kpla jga dia..


mulut mimi mcm....tolongla!

biya spoil plak!

biya senyum tah apa2 =) slmt comei cm kak dia,wee~~

dgn cu!

hahahaa!

cute! adik aku,hehehe..

err,abg yg buas!

ntah pape =)

No comments:

Post a Comment