Sunday, May 8, 2011

happy mother's day!

semalam for da 1st time stat ngji blik kt ustaz stelah skian lama cuti hmpir 3bulan bab ustaz xsihat, cian kt ustaz xpala ustaz ada hkmah disebalik suma yg jd,hurmm.. slmat kmi ada ustaz lain yg mai ajaq kt rumah aku tp dia ajaq ayat lazim jela mcm makhraj huruf,tajwid,tartil suma2 tu lah,jdlah tuh drpd duk saja xbljaq pape kn,alhamdulillah ustaz pon dh nmpk smkin baik! =p alang2 depan pusat mgji aku tu ada tmpt nk daftar lesen,hehehe so p la situ daftar,stat dengar ceramah sabtu ni! alah mknanya tpaksalah 'tuang' ngji sabtu ni,ruginyaaa! xpala shari je kn,hurmm..

so arini pas tman mkcik aku p market beli ikan suma2 tuh (cm biasa mkcik aku pantang tgok ikan fresh,hehehe dia pon beli lah mcm2 ikan tu yg protein anak2 sedara dia cukup tuh,hehehe..) aku pon p la ke kedai jms sbb nk beli barang2 nk buat pizza lg sekali semperna hari ibu yg xtahan tuh pya semangat p tp kdai xbukak lg,haihh! time tu baru kol 10 kot pekerja dia pon bru mai lantak le bukak2 gate tuh trus msuk,cmpa ja hahaha.. then pastu blik umh pesiang ikan smpai hbs baru lah buat pizza aku tuh,kali ni buat 2tray,ha ambik! mknla puas2 pasni tggula wat mkn2 kt umh ni baru aku wat lain tu pon kalo budget mcukupi,huhuhu..petang tu mak aku pon potonglah pizza tu tp sayang abah n syamin xdak bab abah wat overtime arini jd dia xbalik mggu nih,symin lak baru je blik aritu so tggu cuti sek la plak baru dia balik...pepon ani sayang mak sangat2! ampunkan dosa yg telah ani buat pd mak,walaupun mak kuat bebel (hehehe) tp bebelan mak tu lah yg mbuatkan kmi semakin sayang pd mak!  ur the only person dat i love much!!


ni lah mak kmi!! hehehe =p

tulisan ada kecik ada besaq,hahaha hentam sajalah!


malam ni baru pas hbs ngji kt ustaz yg mai ajaq kt umh tuh tp sora xbrp nk best sebab demam,huhuhu..slmt ustaz xtego baca silap ke hapeh td myb ustaz xbrp dengaq sgt pe aku baca,hurmm..maaflah ustaz tp mmg mlm ni saya xsihat sikit (mcmla ustaz tau aku tls dalam ni,hehehe) so telan ubat td skrg dh nk tido,nite suma!

No comments:

Post a Comment