Sunday, November 14, 2010

korban ooo korban!!

anyway agak lama jgk xupdate blog aku ni..bkannya pe sibuk dgn muet sabtu aritu..
haduih ntah apala aku jawab muet tu,rasa cm trok ja muet aku,huhuhu..mnx2 la dpt pmerksa yg bhati lmbut bkn bhati lembu,hahaha..ha!! sebut pasai lembu teringat lak nk raya korban akn dtg ni..thun ni aku msok korban,syoknya!! bkn pe makcik aku sponsorkn tu yg bez tu..kalo nk harapkn aku mmg xla,duit pn duk harap duit elaun krjaan bg,hehehe..thun ni sekoq lembu trus fmly aku wat korban,kalo dulu2 tu org len pn mai join skali nk bg ckop bhgian...pepn harap2 thun ni dpt gakla dging yg ada kalimah Allah tu,kalo Allah izin..=) kalo ada rzeki,thun ni dh msuk 4 kali bturut2 la dpt 'kbsaran' Allah tu,amin..ha,dh nk rya ni aku leh lg wat jahat,huhuhu..
trok btoi la..arini dak kls aku 9org ja dtg kls,yg len suma pkat lari blik umh dh tmsokla aku yg duk dekat cheh ni lps exam muet ritu lbih kurg 17 org blik..diorg xpala duk jauh nuh dkat johor,phang,trggnu tp ntahla rsa jeles lak org blik pastu mampusla aku pas rya ada test,huhuhu..tu la ikot org lagi..mcm budak2 je..pela nk jadi kata kna pulun sem ni..mnusia mmg cmni xnah nk bsykur dgn pa yg dh ada,toi x??
(aku la tu)
ha,skrg aku dh xsedih lg mcm mula2 clash tu,alhamdulillah..1 pngkatan yg amat2 baik..bukan pe kalo sedih pn xbawak ke mna kn..so wat cm besa sudah..
ntah si A tu dh xingat kt aku pe,tp xpela aku dh xkesah psai dia dh,gasakla dia dgn hidup dia..asalkn dia bhgia dh..
ni aku rndula plak dgn kak aku ni..dkt 2bulan xjmpa dia dri pas rya lg,bkn pe diala geng aku kt rmh ni,hehehe xdak dia aku sunyi la plak,(kalo dia baca ni mst kembg gla bangang ni)ala,sj ja nk bg dia kembg skali skala,haahah..aritu aku blik,dia sibuk nk ambik lesen moto(tp xlepas,huhuhu),then time dia blik bab kaki jd pe ntah jtuh moto(hehehe),aku lak sibuk nk exam,last2 tunggang tbalik suma rya ni bru dpt jmpa dia..lg 1 aku suka kak aku blik ni,sbb kalo dia blik rumah mst bersih,kalo adik2 aku wat camuk mati la kna jerkah dgn dia,kalo aku depa wat xtau ja (xrak guna toi)hahaha kak aku garang nk mampus smpai abang aku pn tkut kt dia tu yg lawak tu..

No comments:

Post a Comment