Saturday, November 20, 2010

frust menonggeng

huhuhuhu,frust doh aku tgok badminton smlm..smpai sehari suntuk duk nganga depan tv tu,tp time smbyg stop la sat stg malaikat maut jmput aku xpasai,huhuhu.. hai,xpala adat permainan mst ada mng kalah kn..aku ni mmg pminat setia bdminton dri dlu g,hehehe..dlu msa skolah rndah pnah dpt tmpt ke3 zon kb,pastu la ni pemalas nk bskan tu psl la brat otot2 suma,haihh..trok btoi!! kalo la dlu aku rjin blatih bdminton agak2 leh p sukan asia dh pa (hahaha,ni mula nk perasan dh)
alahh,arini dh nk kna blik bendang pongsu 1000 dh,mlsnya aku!! mjalani kehidupan seperti biasa yg rush kalah roket tu..apa leh buat dh aku pilih yg tu,so kna truskn jgk la..
aritu aku ada wat permohonan mntk uitm utk back up result mtrx ni mna tau xpas ke mati kna tendang..dptla kos tu okla jgk tp jauh sgt la plak..mmpus mak aku nk bg.. tp mntk2 la result aku ok,risau gak nih..huhuhu..

No comments:

Post a Comment