Tuesday, November 16, 2010

hari yang bersejarah

huhuhu,aku bru ja blik p tgok sembelih lmbu tadi,pnt gakla duk tahan mata tgok darah lmbu,bkn pa tok aku kata sapa msuk korban kna tgok drah lmbu tu..soo mau xmau kena tgokla jgk..kcian pn ada,tp nk wat cmna last2 msok dlm perut aku srupa tu gak,kihkihkih..japg nk agih2kn 1/3 nk bg kt org susah skitar kawasan aku ni,lg 1/3 bgla kt sapa2 yg kita ikhlas nk bg,n lg 1/3 amek kat kita la ikotla nk buat gulai msak merah ka,hitam ka..jnji sedap! fuh,aku dh tbayang2 la plak lauk dging lmbu ni..(mcm xpnah mkn lak)
anyway nk cita td masa kami 1 fmly duk tggu lmbu kami kna smbelih ustaz aku katala sapa msok korban kna niat..adala dia bg doa niat tu,pastu kami pakat2 niatla..masa lmbu nk trun dri lori tu,dia duk tndang lori tu dh,aku kata pakai,huhuhu..masa lmbu tu duk kibas2 ekoq dia dlm lori tu, then ttba kna kt kmi 1 fmly pakat kna sorg ckit taik dia,hahaha...pastu masa lmbu tu trun duk xduk dia mai ke arah kmi 1 fmly pa lg mak aku dgn adik aku yg mimi tu lari mcm maraton lg,aku pya nk tgelak yg mak aku lak lari smpai tmasok dalam semak dkat tmpat kmi duduk tu,hahaha..bknnya pa aku nk tgelak la plak lmbu tu just mcm nk mai ja kt kmi tp mak dgn adik aku dh lari dlu,huhuhu..tp xpala standby kn..=) mmg hrini agak lawak la,xpala pgalaman kna taik lmbu!!

1 comment:

  1. hahhaha,lembu bekenan kt net!xpa mandi aiq taik lembu bguih tuk kshatan!haha

    ReplyDelete