Tuesday, July 19, 2011

kandas plak! haih..

ok ah nk cita ckit pasai test jpj semalam..smlm hari yg pling menggeletaqkn sluruh bdan aku!! *cm nk ambik spm blik ja! hehehe.. yala bab smlm aku kna wat test jpj keta n moto skali.. gila toi double test! tp pa leh buat kalo xbuat cmtu bila g nk buat,aku duk budget nk settle lesen P sblum posa ni last2 kna jgk tang bulan posa,haih.. sabaq jelah! sbbnya aku telah tbg fail dekat naik bukit!! waaaaaa,cm nk hntak je keta aku naik tuh,dh elok2 brother jpj tuh soh jalan ke depan ttba keta tuh terundur ke blkang lak,nasib aku lah tuh kalo Allah nk bg fail,fail la jgk kn xleh nk wat pape dh..
tp alhamdulillah lah test moto pass! walaupon bwak terketaq2 kn,hehehe..ha la sbb xbiasa naik moto sgt kt umh kalo biasa mst aku steady ja,chewah! riak la plak bunyinya,hehehe.. pepon hari ke2 semua umt Islam berpuasa aku n sesapa yg g retest or yg 1st day test kna lah p buat blik test tuh,pepon nnt mst kna tggu lama dgn kelaparan suma cukop,huhuhu.. Allah nk uji kn,tape lah adalah hkmah tuh mna tau dlm bulan posa ke suma yg ambik retest tuh pass ke kn,hehehe..amin! haih tp mmg frust jgkla kn,slmt jalan rya ok walaupon aku tkot bila jmpa papan tnda bhenti bab risau mati enjin,hehehe.. tp still okla,just mati enjin SEKALI ja,mati jgk tuh! hahaha.. pepon bawak keta best cma nk buat suma2 tuh la yg melemahkn urat saraf ckit! tp once kita dh gagal xsemestinya terus gagal kn?? so gudluck lah utk aku retest keta nnt =)

No comments:

Post a Comment