Thursday, January 20, 2011

travel ke PULAU PANGKOQ

uuuiiihh,tgok2 jam dh 11 lbh bkn pa bru bgun tdoq,ngeee~~ pya la pnt semalam keja jalan ja,mula2 plan nk p sitiawan sbb nk jmpa kwan abh aku anak dia nk kwin sbtu ni tp abh aku xleh p lak sbb arini dia nk p bangladesh uh! watpa xtau kt dia.kalo p korea ka xpala jgk mau ikot!! sbb ada mamat2 hmsem kt sana,huahuahua..=) pastu p siap2 la kn dh kawan jmput abh aku..stg xp kecik ati lak dia..tmpt yg kami p tu depa sewa rmh tu jd sblum2 ni xdk org la duduk ctu n kwasan tu lak kwasan pling kritikal kes nymuk aedes,gilla ahh! tgh duduk pn 5,6 ekoq bntg tu duk mai ketit..aku lak mmg pntang bnda2 kcik kaler hitam duk mai kat aku esp LALAT!!! haii,kalo ada pmukul lalat mmg siap la umah org pn aku brni tibai bntg tuh,hahaha..pastu otw kami nk p mkn lak,abh aku tya nk mkn kdai mamak ka xmo??kbtulan situ ada 1 kfc dkt dgn kdai mamak tu,so aku kata la xmo la mkn kdai mamak tuh!! bkn pa al kisah dulu ckgu sej aku masa fom 2 dia duk cta pasai kdai mamak ni,dia kata pa knp org mlyu suka sgt p kdai mamak?kami pn nganga la xtau sbb pa,dia kata sbb mamak kn wat keja cpt bulu ktiak mamak tu duk msuk dlm kuah2 yg dletakkn bdekatan dgn depa! eiii,jijik btoi..hahahaa,sejak dia ckp cmtu nk singgah kdai mamak pn xlalu,myb btoi jgk kalo tgok mamak wat keja peluh2 dia bkn lap sangat biar ja meleleh,eii geli ahh! so(WARNING KPD KT LUAQ2 SANA NK MKN NASI MAMAK TGOK ENVIRONMENT DIA DULU!!) last2 adik beradik aku suma nk mkn kfc,so abh aku kna la ikot jgk,cian kt dia bab kalah..pastu mkn2 dlm tu adik aku sorg ni nk t'uh uh' la plak kaco sgguh la bwak bbdk kecik ni! so mgsa dia nk kna bwk p toilet aku la,haaaii sabaq jela..pastu p la toilet xbg aku msuk skali sbb malu aku pn tggu jela kt kuaq..pastu mkn2 kmi ni nk p la pulau pgkor dh alang2 dekat je dgn situ,bestla not bad! tp tula ayaq laut dia pnuh dgn smpah! mnusia xbhati perut buang,cian kt ikan2 dlm tuh mkn smpah yg kita ni lak mkn ikan tuh scara automatiknya kita pn mkn smpahla jgk! bgoih sggoih! pastu naik feri p sbrang pulau sana yg bezanya dgn penang is kita ada jmbtn yg mhubungkn sbrg dgn pulau kalo depa kna naik feri p pulau,amek masa lbh kurg stgah jamla jgk nk smpai sana..aku siap leh buat taik mata g,hahaha..=) pastu around kol 6.30 cmtu bru blik penang kol 9 lbh gakla smpai umh..

ni la permandangan kt pulau pangkoq!

No comments:

Post a Comment