Wednesday, January 5, 2011

alhamdulillah..

rsanya dh lama xupdate blog aku ni since christmas aritu..harini result muet dh kuar,alhamdulillah walaupn xshebat mana tp aku bsyukur dgn pe yg Allah dh tetapkn utk aku..mggu dpn dh stat ujian penilaian semester 2 (UPS2),so stat mggu ni tetiap mlm stdy dgn musyi walaupn badan ni kkdg xsmpat nk rehat lgsung dsbbkn ttiap petang tranning bola baling smperna karnival koko yg nk wat pd 28-31 jan neh mwakili blok b4,huhuhu..apapn main2 jgk,bljaq2 jgk..harap usha aku dgn musyi mbuahkan hasil,amin..nk sgt dpt 4flat tp boleh ka??myb susah tp xmustahil musyi kata..thx musyi sbb bg kata2 smgat yg mbolehkn aku xpts asa utk myerah stiap kali ujian aku xmncapai target yg aku nk.. awak sgt humble even awak pndai,saya sgt suka kwan dgn awak..trima kasih Tuhan krna mberikn aku shbt spt ini..=)
kkdg hati ini ttya2 jgk amcm 'awak' skrg ni??rasanya agak lama jgak kita dh xcntx since christmas ritu,'awak' pn dh mcm lupakn saya,xpela pe leh buat i just hope u'll success in watever u do in ur life..thnx sbb sudi myinggah di hati ini utk seketika..

No comments:

Post a Comment