Thursday, May 10, 2012

2 bulan menyepi n_n

assalamualaikum,pagi ni baru bpeluang untuk 'update' 
blog aku yg dah lama bsarang selama 2bulan ni,hehehe.. 

alhamdulillah,semuanya bjalan dgn lancar di sini..
aku semakin aktif pd sem 2 ni.. =)
sebab apa lama tak update blog? 
sebab aku ada komitmen lain utk dberi lbh phatian..
join pembantu pelajar minggu suaikenal (ppms) utk batch akn datang,
join dabate untuk wakil kelas *walaupon takdak pglaman dalam bdebat,
insyaAllah seterusnya akan m'join utk mjadi fesi bg kelab SIFE..
hopefully dapatla yg ni,amin3...

ppms? 
satu program yg aku kira mcabar mental + fizikal jugakla
kerana ppms mjadi duta kpd universiti
 masyarakat akan pandang
watak kita,
sikap kita,
pergaulan kita,
cara kita buat kerja,
semua mereka akan dpandg..
harap2 aku dapat buat yg tbaik sbg seorg ahli ppms,amin..

tak dnafikan
cabaran + ujian akan datang
 nnt jadi kena kuat hadapi semua ini..
tambah pulak bulan depan dah nk final exam..
killer subjek LAW!
kena pastikan tak dapat c dan ke bawah..
subjek2 lain pon sama jugak
jgn ada yg fail.. amin ya Rabb..

Ya Allah bantulah aku dalam menuntut ilmuMu,amin...









No comments:

Post a Comment