Saturday, January 7, 2012

1st post in 2012 n_n

alhamdulillah msuk arini dh lepas 
5 paper utk final sem1 ni skrg tggl 2 
paper lg yg nk kna struggle mati2 sbb
paper management aku hampeh..
tahla aku berserah je skrg harap2
carrymark aku byk membantu.. 

cma agak sedih ckit paper management arini 
ntah aku jwab btl ke x aku pon xsure,
dhla aku stay up mcm nk mati gara2 paper tu
tp cm mgecewakan je jwpn aku tuh,
ya Allah jgnla bg aku down,huhu..

2paper lg, wani..
kna skor btl2 kalo x mmg naya la hg! 
mak ckp sem1 ni la kna pulun toi2 
kalo nk pointer tinggi..

tp mak..
org cm xleh skor je paper tu..
tp mak..
org janji 2paper lg mmg 
org xkn kcewakan mak..

ttiba rasa cm nk nangis plak
sbb aku rasa jauh dgn family..
tula baru terasa sedih
bila duk jauh..
dulu beria2 sgt nk duk jauh
skrg dh jauh baru sedaq diri
tu pon slmt duk utra je
kalo dpt selatan ke 
mmg nangisla aku..

pepon aku bersyukur sgt
sbb Allah dh letak yg terbaik utk aku
so aku kna jalankan hidup ni stabah mgkin
2tahun setengah je lg wani..
smoga Allah permudahkan perjalanan hidup ini,amin =)





No comments:

Post a Comment