Sunday, November 27, 2011

cuti-cuti utara =)

lama jgk xmengupdated blog ni bukan apa xdak masa
nk menulis dlm blog haaa,
busy je memanjg! dh hmpir 2bulan lbh duk sini,
baru aku tau erti khdupan kt sini,penoh cabaran! 
dtmbh lak dgn hal housemate yg egois
lglah mbuatkan aku byk kna sabar,
slmt dh penah ada pglaman dgn org2 cmtu =( 
tp xbestlah dhla 1 bilik,hg wat keja hg,aku wat keja aku at least 
kalo saling bantu membantu kn lbh afdhal nmanya..
tula dsbbkan egois yg melampau, 
apapon xdpt malah kbodohan tu makin berleluasa dlm diri,ye x? 
bkn nk kutuk tp sbg peringtn pd dri ini jgk
supaya xjd egois pd tmpat2 yg xsptutnya kita jd cmtu..

so utk mengelakkn diri ini mkin lama 
makin serabut,aku ambik keputusan tuk 
hang out dgn rumet2 yg lain..
memandgkn duit ptptn dh dpt jd lehla enjoy sikit
dgn kawan2 an~~

so kami ambik kptsan utk sewa keta g alor setar
rmai org ckp situ best,so nk trylah p even 
mak long aku duk dkt je dgn kwasan tu tp 
xpenah nk p pon..
kak rumet aku drive memandgkn aku 
xpndai bwak manual sgt..

ok ni kak njwa roommate org,baik sgt!
 kalo auto dh lama aku bwak
hujan spnjg perjalanan..
so dlm sjam smpai bab 
ktorg rnda2 perlis dulu..smpai pekan rabu
nk bli apa kt tok,mak,abah,macik n adik beradik aku??
jumpalah buku agama,bli pd tok dgn mak =) 
harap dorg suka,just a simple gift..
kt adik2 aku bli gelang dgn bubble pistol tu,
menggila dorg main~~

kak njwa dgn kak mai =)

tunggu order! dan g tgkp gmbar..

kak mai kata gmbar ni nice =p

mengusyar kasut =p

so dh hbs beli belah suma, tibalah masa utk blik simpg 4..
mak kol tya nk ikot g jalan2 x besok??
aku pon ckp nk ikottt! hahahaha
mak kata siap skrg..
smpai blik trus smbyg asar mak smpai
trus p,dgn penat g alor setar xhbs lg,huhu..
melewaq2 kt kangar cari hotel tuk tido
malangnya suma penoh! 
nk tdo umh mklang tkot mysahkan dia,
so cari lg akhirnya jmpa jgk~~ 
smlm rm40 je okla tuh tumpang
tido je pon..

sok pg siap2 nk g bukit ayer! 
adik aku exctd siap bwak pelmpong lg,hahaha
pulun nk mndi air terjun =) 
hamboi hat tgh tu,pozing over sgt aih!

adik dh menggigil! ayer dia pyalah sejuk =)


mimi dgn abg =p

wana =)

so abah bg masa sjam lbh ja tuk mndi 
hbs mndi g kuala perlis jap umh sdara abah
byk gak sdara abh blah2 perlis ni arr..
lepas mkn laksa umh dia,abah hntaq aku blik s4,huhuhu..
pepon aku enjoy 2-3 hari ni,thnks suma =)



No comments:

Post a Comment